Jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů a při reklamaci zboží

Vrácení zboží do 14 dnů 

Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího - AHProfi s.r.o., V. Brožíka 427, 330 02, Dýšina.  Ke zboží přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení zboží. Formulář je možno stáhnout zde.

Reklamace zboží

Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího - AHProfi s.r.o., V. Brožíka 427, 330 02, Dýšina. Ke zboží přiložte vyplněný reklamační formulář, ke stažení. S vyplněným formulářem urychlíte vyřízení Vaší reklamace. 

Důležité informace a upozornění

Kupující ve vlastním zájmu zajistí, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Zákazníka následně budeme kontaktovat po skončení reklamace k vyzvednutí zboží (k očekávání zásilky).

Zboží na reklamaci posílejte – pokud možno - v původním obalu. Dopravce neručí za špatně/nevhodně/nedostatečně zabalené zásilky. POZOR - při  nevhodně (nedostatečně) zabaleném reklamovaném zboží, nelze uznat záruku pokud je zjištěno mechanické poškození výrobku při transportu.

POZOR! - Zboží nikdy neposílejte na dobírku! Balík poslaný na dobírku nebude převzat.

Je v zájmu kupujícího si zkontrolovat dodané zboží neprodleně (nekompletnost či mechanické poškození).  
Po uplynutí 24 hodin nelze takovouto reklamaci uplatnit, pokud nebude vystaven škodní protokol od přepravní společnosti. 

Pro rychlejší řešeníPostup vedoucí k vyřešení problému. reklamace je vhodné se řídit následujícími pokyny:

  1. Kontaktovat naší společnost (pracovníka reklamačního oddělení - kontakt níže na těchto stránkách).
  2. Vyplnit reklamační protokol a přiložit ke zboží.
  3. Spolu se zbožím zaslat doklad o vlastnictví reklamovaného zboží (faktura, účtenka – pokud možno kopie). 
  4. Co nejvýstižnějším způsobem popsat závadu, její projevy, případně četnost výskytu.
  5. Zboží pečlivě zabalit a také očistit.

V případě jakýchkoli nejasností o postupu při reklamaci se obraťte na naše reklamační oddělení - kontakt uveden níže.

 

Pověřený pracovník:

Jana Hodulíková

E-mail:

reklamace@ahprofi.cz

Telefon:

+420 603 175 311

 

Dokumenty ke stažení

Word

PDF

Reklamační protokol

Reklamační protokol - docx Reklamační protokol - PDF

Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dní

Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dní - docx Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dní - PDF

 

Více se dozvíte v Obchodních podmínkách a v Reklamačním řádu.