22 let jsme zde pro Vás.
Velkoobchod a maloobchod
.
Prodej vybavení pro autoopravárenství, vybavení
autosalónů, prodej nářadí a nástrojů pro řemeslníky a kutily.

[Přeskočit navigaci]


úvodní Obchodní podmínky


Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu www.ahprofi.cz (dále jen e-shop), provozovaným společností­­­AHProfi s.r.o.

Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatel) a kupujícího (zákazník).

1. Kontaktní údaje

AHProfi s.r.o. 

Letkovská 38, 32600 Plzeň

 

email: info@ahprofi.cz
   
tel.: 603 175 311

Zapsána:

OR u KS v Plzni, oddíl C, vložka 6806 ze dne 01.08.1995

 
IČ: 643 57 767
   
DIČ: CZ64357767

Provozní doba:

 

 

Po-Čt   8:00 - 16:00
     
  8:00 - 15:00

Platební podmínky: Platit lze hotově nebo kartou při osobním odběru, dále dobírkou a bankovním převodem u odesílaných zásilek. V případě platby bankovním převodem je zboží odesláno až po připsání částky na náš účet nebo po přijetí elektronického potvrzení o provedení transakce. E-mail nebo pdf soubor potvrzující provedení transakce od Vaší banky přeposílejte na info@ahprofi.cz a do předmětu e-mailu uvádějte číslo své objednávky. Číslo bankovního účtu pro platby převodem je 4834010297/0100, IBAN: CZ11 0100 0000 0048 3401 0297, SWIFT: KOMBCZPPXXX.

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě tří pracovních dnů.

2. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.

Dodavatel (prodávající) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Spotřebitel (kupující) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Standardní zásilka - maximální hmotnost zásilky 50 kg, maximální délka zásilky (nejdelší strana) 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300 cm.

Nadrozměrná zásilka - zásilka převyšující hmotnost 50 kg nebo délku zásilky (nejdelší strana) více jak 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky je větší jak 300 cm

 

Dostupnost:

"Skladem - ihned k odeslání" - zboží je na skladě a je možné jej vyzvednout na pobočce přibližně 1h po objednání osobně na adrese Letkovská 38, Plzeň, 326 00 ve všední dny viz provozní dobaPři objednání zboží do 12h je zboží obvykle expedováno v den přijetí objednávky a můžete jej očekávat dle možností přepravce následující pracovní den (neneseme odpovědnost za zpoždění dodání ze strany přepravce). 

"Skladem u dodavatele" - zboží je skladem u našeho dodavatele. Vyskladnění objednaného zboží proběhne nejpozději do dvou pracovních dnů a následně je připraveno k osobnímu odběru nebo odesláno prostřednictvím kurýrní služby.

"Neskladové zboží" je expedováno obvykle v den naskladnění, tzn. mezi 2. a 8. pracovním dnem ode dne objednání. Jestliže Vaše zboží nebude expedováno ani do této lhůty, budeme Vás kontaktovat a informovat o stavu objednávky nejpozději 9. pracovní den. V případě individuální doby dodání (větší než 10 pracovních dní) Vás budeme informovat o datu expedice individuálně.

 

Způsob dopravy:

Osobní odběr - po obdržení zprávy o vyexpedování zboží (připravenosti k vyzvednutí) si zákazník může zboží vyzvednout osobně na adrese Letkovská 38, Plzeň, 326 00 ve všední dny v době 08:00-16:00 (v Pá do 15:00)Je doporučeno telefonicky potvrdit čas vyzvednutí zboží

Kurýrní služba v rámci ČR - zboží je předáno přepravci, který zajistí bezodkladné doručení zásilky zpravidla následující pracovní den po přijetí zásilky. Předání zásilky přepravci je dle dostupnosti zboží (viz výše).

Standardní zásilka v hodnotě do 363 Kč s DPH (300 Kč bez DPH) - dopravné 140 Kč s DPH (115,70 Kč bez DPH).

Standardní zásilka v hodnotě od 363 Kč s DPH do 2 420 Kč s DPH (2 000 Kč bez DPH) - dopravné pouhých 99 Kč s DPH (81,82 Kč bez DPH).

Standardní zásilka v hodnotě nad 2 420 Kč s DPH je dopravné ZDARMA.

Nadrozměrná zásilka (nestandardní zásilky) GEIS po celé ČR - dopravné 725 Kč s DPH (599,- Kč bez DPH)

Nadrozměrná zásilka (nestandardní zásilky) PPL po celé ČR - dopravné 761 Kč s DPH (629,- Kč bez DPH).

 

Kurýrní služba do zahraničí - zboží je předáno přepravci, který zajistí bezodkladné doručení zásilky zpravidla do dvou pracovních dnů po přijetí zásilky. Předání zásilky přepravci je dle dostupnosti zboží (viz výše).

 Ceny přepravy zásilek po SR jsou následující:

    • Balné a doběrečné je ve výši 2,20 € s DPH (1,82 € bez DPH).
    • Balné a poplatek za online platbu 1,1 € s DPH (0,91 € bez DPH).
    • Balné při platbě převodem na účet činí 0,90 € s DPH (0,75 € bez DPH).
    • Dopravné 8 € s DPH (6,61 € bez DPH) u standardních zásilek do 11 € s DPH (9,09 € bez DPH).
    • Pro standardní zásilky od 11 € s DPH do 165,- € s DPH (136,36 € bez DPH)
      je dopravné pouhých 6,- € s DPH (4,96 € bez DPH).
    • Převyšuje-li hodnota standardní zásilky 165,- € s DPH je dopravné ZDARMA. 
    • Dopravné pro nadrozměrné zásilky (nestandardní zásilky) je stanoveno následovně:
    • po celé SR se společností Geis doručujeme za 65 € s DPH (53,71 € bez DPH),

 Ceny přepravy zásilek po EU (mimo SR) jsou následující:

  • dopravné je stanoveno dle speciálního ceníku a bude upřesněno
  • není možné využít platbu dobírkou

V případě, že bude ukončena výroba neskladového zboží, budeme Vás informovat nejpozději 8. pracovní den od objednání.

Doprava ZDARMA je pro zásilky standardních rozměrů, tj. součet obvodu zásilky s její délkou nepřevyšuje 3 m, a hmotnosti do 50 kg.

 

 

Způsob platby:

Platba na prodejně - způsob platby je možný pouze při osobním odběru.

Online kartou / převodem - platba je provedena za pomoci platební brány společnosti GoPay (platebnibrana.cz). Cena včetně balného 30 Kč s DPH.

Předfakturace - platbu proveďte na základě obržené objednávky/proforma faktury. Následně po připsání platby na účet vystavujeme vyúčtovací fakturu a expedujeme zboží. Cena včetně balného 25 Kč s DPH.

Dobírkou - platbu uhradíte přepravní společnosti při převzetí zásilky. Cena včetně balného 45 Kč s DPH.

Essox splátky - podmínky splátkového prodeje jsou popsány v samostatných obchodních podmínkách splátkového prodeje.

 

Balné:

Poplatek za balné - je účtován v položce "způsob platby" v hodnotě 25 Kč s DPH.

 

2. Objednání

Kupní smlouva, jejímž prostřednictvím je realizován prodej zboží, je uzavřena potvrzením objednávky kupujícího prodávajícím (momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího s objednávkou kupujícího). K potvrzení objednávky dochází telefonicky nebo elektronicky do několika minut po odeslání objednávkového formuláře. Daňový doklad obdržíte vždy se zbožím.

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.ahprofi.cz, a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

3. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů (u nákupu na IČO do 7 dní) od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží telefonicky nebo elektronickou poštou na kontaktní emailovou adresu info@ahprofi.cz (prosíme, uveďte číslo Vaší objednávky). Pokud byla zásilka již zabalena a odeslána před přijetím odstoupení od smlouvy, pak účtujeme storno poplatky podle aktuální ceny dopravného a balného.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14-ti denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

 

4. Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží (v případě fyzické osoby nepodnikatele), případně do 6-ti měsíců (v případě fyzické osoby podnikatele nebo právnické osoby) podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době (v případě fyzické osoby nepodnikatele) nebo případně do 6-ti měsíců (v případě fyzické osoby podnikatele nebo právnické osoby)nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

5. Vady plnění, vyřízení reklamace

Pokud kupující ve stanoveném termínu neuhradí cenu zboží, je v prodlení.

Je-li kupující v prodlení s plněním svého závazku, a to i jen v jeho části, zaplatí úrokovou sazbu ve výši 1% dluhu za každý i jen započatý den prodlení.

Nepřevezme-li kupující řádně plněnou dodávku zboží, je prodávající oprávněn tuto dodávku uskladnit na účet kupujícího, o čemž jej uvědomí. Za nepřevzetí řádně plněné dodávky zboží je kupující povinen, ve smyslu ustanovení § 300 a následně obchodního zákoníku, zaplatit smluvní pokutu ve výši 10% z hodnoty této dodávky.

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout co nejdříve (do 3 dnů) po jeho převzetí a uplatnit případné vady tohoto zboží po jeho dodávce. V případě, že zboží má vady oproti objednanému provedení, je prodávající povinen vady odstranit opravou, náhradním plněním nebo jiným způsobem, dle dohody s kupujícím.

V případě, že dodavatel zboží nedodá ve stanoveném termínu není zavázán k náhradnímu plnění.

O reklamaci nás, prosím, neprodleně informujte (prostřednictvím reklamačního formuláře, písemně, nebo telefonicky) ještě před odesláním reklamovaného zboží. Váš nárok posoudíme a individuálně vyřešíme. Následně Vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamované zboží je možné osobně doručit, nebo zaslat do provozovny internetového obchodu AHProfi s.r.o. spolu s popisem závady a kontaktními údaji (adresa, telefon). K reklamovanému zboží dále doporučujeme dodat kopii prodejního dokladu, případně jiný doklad prokazující nákup zboží v internetovém obchodě AHProfi.cz. Reklamované zboží řádně zabalte (za poškození při přepravě neneseme odpovědnost). Zboží musí být čisté.

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 

Kontakt pro uplatňování reklamací: Lenka Šnebergrováinfo@ahprofi.cz

Formulář k vyřízení reklamace:
Uplatnění reklamace (reklamační list)


Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Prodávající se zavazuje reklamaci zboží nutné potřeby (kočárek, zdravotnické pomůcky aj.) vyřídit včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Alternativně může po dobu reklamace poskytnout náhradní výrobek.


______

O reklamaci rozhodneme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny dodavatelem. Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list.

6. Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje a záznamy našich zákazníků a kupujících jsou chráněny v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních dat, zejména podle zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nejsou prodávány, předávány, ani nijak jinak zpracovávány pro potřeby třetích stran, či následný prodej.

V případě, že je kupujícím fyzická osoba, zadává při objednávce tyto údaje: Jméno a příjmení, Úplná poštovní adresa, Adresa elektronické pošty, Telefonní číslo. Tyto informace jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího a případnou komunikaci.

Je-li kupující právnická osoba, zadává při registraci navíc následující údaje: Jméno firmy, IČO, DIČ. Pokud je kupujícím fyzická osoba - podnikatel, uvede navíc údaj o místu podnikání, IČO a DIČ. Tyto údaje umožňují provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat platbu kupujícího učiněnou bankovním převodem.

Prodávající chrání soukromá data kupujícího před zneužitím. Tyto informace shromažďuje, aby zkvalitnil svoje služby a neposkytuje je třetím stranám bez souhlasu kupujícího.

Používáním internetového obchodu souhlasí kupující se shromažďováním a použitím informací o sobě i svých nákupech podle výše uvedených pravidel.

7. Ostatní ustanovení

Aktuální ceny jsou vždy na našem webu (www.ahprofi.cz), v letácích a katalozích mohou být rozdílné.

Dárky zasíláme pouze pokud je zákazník uvede v objednávce.

Prodávající nezodpovídá za zpoždění nebo možnost plnění v důsledku vyšší moci (zejména požár, stávka, zákonné omezení dovozu a vývozu, zpoždění ze strany dopravce apod.)

Pro právní vztahy neupravené těmito dodacími podmínkami, platí příslušná ustanovení Nového občanského zákoníku v znění platném pro ČR.

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Příjemce svým podpisem přepravního listu stvrzuje vnější bezvadnost a kompletnost dodané zásilky. Pokud má zásilka jakkoliv poškozený obal, napište tuto skutečnost do předávacího protokolu, či zásilku nepřebírejte. Předpokladem nepoškození zboží při přepravě je především vnější nepoškozenost dodané zásilky.

Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.